O firmie WIP-Serwis
Szanowni Państwo,
WIP-SERWIS to firma handlowo-usługowa, zajmujemy się sprzedażą, dzierżawą, leasingiem oraz serwisem urządzeń wielofunkcyjnych takich producentów, jak Konica Minolta, Canon, Brother, Lexmark, czy HP. W naszej ofercie znajdziecie Państwo:
- urządzenia nowe oraz poleasingowe,
- serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny urządzeń Konica Minolta, Develop,
- serwis pogwarancyjny urządzeń Brother, Canon, HP, Lexmark,
- możliwość zakupienia oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń Konica Minolta, Develop, Canon, HP, Brother, Lexmark,
- możliwość zakupienia wysokiej klasy zamienników do wyżej wymienionych marek,
- pomoc przy wyborze oraz zakupie pełnego wyposażenia do każdego biura w takie urządzenia jak: kserokopiarki, drukarki, skanery, faksy wraz z oprogramowaniem wg. preferencji klienta; urządzenia do niszczenia dokumentów.
Dlaczego właśnie my:
- nasza firma nastawiona jest na realizację kompleksowej obsługi klienta, począwszy od pomocy przy dobraniu urządzenia tylko i wyłącznie pod potrzeby klienta, aż po pełną opiekę serwisową urządzenia – również w okresie pogwarancyjnym,
- udzielamy GWARANCJI pełnej odpowiedzialności za trudności związane z eksploatacją urządzenia poprzez bezpłatne wsparcie telefoniczne oraz zdalny dostęp,
- świadczone przez nas usługi realizowane są przez doświadczony i zaangażowany zespół dla którego priorytetem jest dać Państwu to czego potrzebujecie: poczucia dobrze dokonanej inwestycji poprzez komfort i bezpieczeństwo jakie zapewnia nasza firma,
- lubimy wymagających klientów szukających produktu dobrej jakości oraz rzetelnego serwisu. Zadowolony klient znaczy dla nas więcej niż “przybita” transakcja,
- nasze urządzenia w pełni zaspokoją Państwa potrzeby drukowania, kopiowania, skanowania oraz komunikowania się za pomocą faksów,
- czas reakcji na zgłoszenia serwisowe jest niezwykle krótki, a materiały eksploatacyjne jak i części zamienne cechują się najwyższą jakością objętą gwarancją producenta,
- głównym celem naszej firmy jest konsekwentnie realizowana “polityka satysfakcji klienta” polegająca na wdrażaniu niezawodnych mechanizmów sprzedaży, serwisu oraz profesjonalnej obsługi klienta.